3 Ağustos 2019 Cumartesi

Kendi Telefon Numaramı Nasıl Öğrenirim?

Yeni bir telefon hattı aldığımızda eğer çok kolay bir dizilişi yoksa numarasını ezberlememiz biraz zaman alabilir. Çeşitli durumlarda kendi hattınızın ya da elinizde bulunan cep telefonunda takılı olan hattın numarasını öğrenmeniz gerekebilir. Böyle durumlarda genellikle bir başka telefonu çaldırıp numarayı o telefondan görme yolunu tercih ederiz. Kendi cep telefonu numaranızı öğrenmenin çok daha pratik bir çözümü bulunuyor. Bunun için sim kartın bir telefona takılı olması, şebekenin çekiyor olması gerekmektedir.

Telefon numaramı öğrenmek istiyorum.

Telefonunuzun arama ekranında *101# tuşlayarak arama butonuna basın. Telefonun ekranında kullanılan hattın numarası gösterilecektir.
Bu yöntemle hattınızın ne olduğu farketmeden kendi numaranızı sorgulayabilirsiniz. TurkcellVodafone veya Türk Telekom hangi hattı kullanıyor olursanız olun bu sorgulama ile numaraya ulaşabilirsiniz.

Kapanmış hatta ait sim kartın numarasını nasıl öğrenirim?

Bazen çekmecelerden eski sim kartlar çıkıyor. Uzun zaman kullanılmamış olduğundan hangi numaralı hattınız olduğunu bilmek çok mümkün olamıyor. Bu durumda işler biraz karışık. Kapanmış bir hattın numarasını yukarıda bahsettiğim yöntemle öğrenemezsiniz. Eğer elinizde aktif olmayan bir sim kart bulunuyorsa onun numarasını öğrenmek için sim kartınızın üzerindeki numarayı not ederek müşteri hizmetlerinden öğrenebileceğiniz yönünde bilgi bulunuyor.
Siz yine şansınızı deneyebilirsiniz fakat ben evde bulduğum eski bir hattım için bu yöntemi denedim, Vodafone müşteri hizmetlerini aradım fakat bu şekilde numarayı görüntüleyemediklerini belirttiler. E devlet üzerinden adıma kayıtlı mobil hatlarda da Vodafone hattı gözükmemekte. Hattıma yükleme yapmayalı en azından 1 yıl oldu diye düşünüyorum. Hat tamamen kapanmış olduğundan benim açımdan sim kartı çöpe göndermek en mantıklısı gibi görünüyor. Eğer numara sizin için gerçekten önemliyse müşteri hizmetlerini aramanızı, iletişim merkezlerine uğramanızı tavsiye ederim. Bir başkasının kullanımına açılmış durumda değilse tekrar açtırma şansınız olabilir.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Admin :

0 yorum: